مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد؛
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در سال گذشته ۹۶۱ فقره انشعاب و در سالجاری نیز تاکنون ۳۵۸ فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز تبدیل شده اند.
کد خبر: ۹۹۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 15 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، مهندس علیرضا تخت شاهی با بیان اینکه هدف شرکت آبفا بهره مندی اقشار مختلف جامعه در سطح شهر و روستا از آب سالم و بهداشتی است، اظهار کرد: نصب انشعاب غیرمجاز علاوه بر اینکه دست درازی به اموال عمومی محسوب شده، خلاف قانون و شرع اسلام است.
وی یادآور شد: خانوار‌هایی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کنند، برای تبدیل آن به مجاز، خارج از نوبت به بانک طرف قرارداد برای دریافت تسهیلات و یا امکان پرداخت مبلغ آن به صورت اقساط کوتاه مدت معرفی می‌شوند.
مهندس تخت شاهی خواستار اقدام سریع استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب برای تبدیل انشعاب به مجاز شد و اضافه کرد: امکان انتقال آلودگی به شبکه‌های آب شرب ناشی از اتصال غیراصولی و گرفتگی و جاری شدن فاضلاب و بروز بیماری از جمله تبعات استفاده از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم وصول درآمد‌های حق انشعاب غیرمجاز و مصارف ماهانه این انشعابها، شرکت آبفا دچار اختلال در برنامه‌ریزی توسعه آتی تاسیسات و به خاطر هزینه جبران کسری منابع آبی مشترکان قانونی، این شرکت متحمل هزینه‌های هنگفتی می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار