رییس مرکز بهداشت سقز با اشاره به اینکه شهروندان با سن ۳۰ به بالا برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون این شهرستان مراجعه کنند گفت: واکسیناسیون دانشجویان هم علیه کرونا از امروز در یکی از مراکز تجمیعی آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 13 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، پروین خسرو پور، با اشاره به اینکه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی سقز نیز به عنوان یکی از مراکز تجمیعی، واکسیناسیون دانشجویان و مادران باردار در حال انجام است، اظهار داشت: تمام شهروندان با سن ۳۰ سال به بالا برای تزریق واکسن کرونا به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: حدود ۱۵ هزار واکسن کرونا از مبادی مرتبط به اندازه کافی به شهرستان سقز ارسال شده است و نیرو‌های شهرستان در مراکز، آماده، تزریق واکسن هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲ مرکز سالن شهیدکاظمی و سالن شهید فهمیده در ۲ نوبت صبح و بعد ازظهر از ساعت هشت تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در تمام روز‌های کاری و تعطیل، آماده پذیرش مراجعه کنندگان هستند.

دکتر خسروپور یادآور شد: مراکز شهید کرباسی و شهید افشاری هم در روز‌های کاری غیرتعطیل در ۲ نوبت کاری صبح و بعد ازظهر از ساعت هشت تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰، واکسن تزریق می‌کنند.

وی با بیان اینکه روزانه در شهرستان سقز ۲ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن تزریق می‌شود و تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار دُز واکسن در سقز تزریق شده است، گفت: در حال حاضر ۱۱ تیم کار واکسیناسیون گرو‌های هدف در شهر سقز را انجام می‌دهند و قرار است ۲ تیم دیگر را نیز اضافه کنیم تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

رییس مرکز بهداشت سقز تاکید کرد: در شهرستان سقز عوارض متوسط و شدید واکسن کرونا بسیار کم گزارش شده و روند مراجعه مردم برای تزریق واکسن مناسب است که در صورت استقبال مناسب، پیش بینی می‌شود تا سه ماه دیگر، تمام مردم شهرستان سقز در برابر کرونا، واکسینه شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار