مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه امروزه اینترنت ابعاد زندگی فردی و جمعی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است گفت: با فراهم ساختن شرایط لازم، مشتریان مخابراتی برای انجام امورات و رفع نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی خود با کمترین هزینه از بستر‌های دیتا بهره می‌برند.
کد خبر: ۹۹۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 12 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت ضمن تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های انجام شده برای تقویت و توسعه زیرساخت‌های دیتا در استان خاطرنشان ساخت: با اقدامات صورت گرفته در این خصوص شاهد ارائه اینترنت با کیفیت به مشتریان هستیم که آمار‌های موجود نشان دهنده میزان رضایت مشتریان ازاین بستر مخابراتی است.

وی با اشاره به اینکه میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در هفته در حال حاضربه طور چشمگیری افزایش یافته است، افزود: این رقم در مدت مشابه سال قبل ٩٨.٦ ترابایت بوده که رشد ٦٥.٥ درصدی این شاخص تلاش همکاران منطقه به منظور ارائه خدمات با کیفیت‌تر را نشان می‌دهد.

حکمت با اعلام اینکه تسهیل گری برای دستیابی مشتریان به محصولات و سرویس‌های مخابراتی از وظایف مخابرات منطقه است، گفت: برای تحقق این مهم در سال جاری، پروژه‌های مختلفی با سرمایه گذاری چشمگیری اجرا شده است.

وی اضافه کرد: میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در شرایط فعلی به دلیل استفاده بیشتر مشتریان بخصوص دانشجویان و دانش آموزان از اینترنت برای بهره گیری ازآموزش‌های آنلاین و مجازی، انجام امورات و کار‌های غیرحضوری و مبتنی بر دیتا افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: درحال حاضر تعداد ١٢٨ هزار و ٩٦٥ مشترک اینترنت پرسرعت از بستر دیتای مخابرات استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه همسو با دیجیتالی شدن برنامه‌های زندگی هر چه پیشتر می‌رویم، نیاز مشتریان به سرویس‌ها و تکنولوژی‌های مخابراتی بیشتر می‌شود اظهارداشت: این مجموعه در راستای ارایه به موقع خدمات و سرویس‌های مخابراتی برنامه‌های مدون و کارشناسی شده را در دستور کار قرار داده است که همواره برای تحقق آن‌ها تلاش خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار