حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان به مناسبت سالگرد یوم الله ۱۷ شهریور در گفتگو با خبرنگار این حادثه خونبار تاثیر بسزایی در روند نهضت مردم انقلابی ایران برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۹۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲ 09 September 2021
به گزارش تابناک کردستان ، حجت الاسلام والمسلمین سادات افزود: زمینه و بستری برای پیروزی نهایی در ۲۲ بهمن ۵۷ را فراهم نمود ایشان افزود یوم الله ۱۷ شهریور نقطه عطفی در نهضت امام خمینی قیام مردم ایران محسوب می‌شود و در این حادثه تاریخی رژیم شاهنشاهی عمق دنائت و سفا کی خود را نشان داد و باعث شکاف عمیق بین مردم و حکومت پهلوی گردید و پایه‌های رژیم شاهنشاهی را سست‌تر از قبل نمود و اربابان خارجی آن‌ها را دچار تزلزل و سردرگمی در مواجهه با انقلاب مردم ایران نمود؛ و بستری برای پیروزی نهایی نهضت فراهم گردید.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود افزود لزوم انتقال آموزه‌های ایام الله به ویژه ۱۷ شهریور از ضروریات امروز جامعه ما در مواجهه با حجم شبهات در فضای حقیقی و مجازی به شمار می‌آید.
نسل جوان ما باید بدانند که انقلاب اسلامی چه عقبه‌هایی را پشت سر گذاشته تا امروز شاهد عزت و استقلال در دنیا هستیم و نظام سلطه را با چالش مواجه نموده و ماهیت استکباری آن‌ها را به خطر انداخته ایم و تمام دشمنی قدرت‌های استکباری با ملت ایران ریشه در همین مسئله دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار