مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه‌ها در حوزه تلفن ثابت گفت: از ابتدای امسال تا کنون پنج هزار و ١٥٢ شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است.
کد خبر: ۹۹۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰ 09 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت افزود: بر اساس برنامه عملکردی برای دایری‌های تلفن ثابت در سطح استان، مخابرات منطقه توانسته است نسبت به هدف تعیین شده عملکرد چشمگیری داشته باشد که دایری پنج هزار و ١٥٢ شماره تلفن ثابت در شش ماهه اول سال جاری موید این مهم است.

وی با اشاره به مطلب فوق اظهارداشت: درصد تحقق شاخص دایری تلفن ثابت در سال جاری ١٢٢ درصد است که این رقم؛ عزم جدی همکاران منطقه به منظور بهره مندی بیشتر مشتریان از مقرون به صرفه‌ترین سرویس مخابراتی و اجرایی نمودن برنامه‌های این حوزه را بیان می‌کند.

حکمت، میزان سرمایه گذاری در حوزه تلفن ثابت را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: در راستای اجرای پروژه‌های مختلف این حوزه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ٤٠ میلیارد تومان هزینه شده است که توسعه و ارتقا کمی و کیفیِ زیرساخت‌های تلفن ثابت را به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ارائه خدمت در روستا‌ها و همچنین ایجاد زیرساخت و سرویس ارتباطی با هدف جلوگیری از پدیده مهاجرت را از استراتژی‌های منطقه دانست و گفت: فراهم نمودن شرایط بهره مندی مشتریان در نقاط روستایی از امکانات مخابراتی، گامی تاثیر گذار در حمایت از تولید و توسعه اقتصادی منطقه است.

وی در ادامه تعداد روستا‌ها و اماکن دارای تلفن خانگی در استان را یک هزار و ٥٠٢ مورد اعلام کرد و افزود: برقراری عدالت در بهره مندی از امکانات و سرویس‌های مخابراتی همواره مدنظر این مجموعه است.

گفتنی است: در حال حاضر ٥٩٤ هزار و ٦٠ شماره تلفن منصوبه و ٥١٣ هزار و ١٦ شماره تلفن ثابت فعال در استان وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار