مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های تلفن همراه اول و همچنین استقبال نسبت به خرید سیم کارت‌های جدید، از فروش شماره‌های گلچین همراه اول در سامانه mci.ir خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 07 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت با بیان این مطلب که اپراتور همراه اول همواره دارای بیشترین تعداد مشتریان در کشور است به درگاه‌های غیر حضوری جهت خرید سیم کارت‌های جدید اشاره داشت و گفت: شماره‌های گلچین از جمله سیم کارت‌های همراه اول است که مشترک میتواند نسبت به انتخاب شماره خود شخصا اقدام نماید.

وی با اعلام اینکه این سری از شماره در قالب سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و ویژه (متناسب با تاریخ تولد و یا تقویم خاص) ارائه می‌شود اظهارداشت: متقاضیان برای خرید باید به سامانه mci.ir فروشگاه آنلاین همراه اول مراجعه و گزینه سیم کارت گلچین را انتخاب نمایند.

وی ضمن تشریح این مهم که برای هر نوع سیم کارت سه گزینه "فیروزه ای، زمردی و عادی" وجود دارد خاطر نشان ساخت: ویژگی شماره‌های فیروزه‌ای "رند" بودن و شماره‌های زمردی " میانه" بودن آن‌ها است.

حکمت بیان داشت: مشترک پس از انتخاب هر کدام از این سیم کارت‌ها باید پیش کد و شماره مورد نظر خود را در لیست شماره‌های موجود به نمایش درآمده در سامانه به ثبت برساند و تا زمان دریافت کد رهگیری منتظر بماند واز خرید آنلاین سیم کارت خود اطمینان حاصل کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: پس از طی مراحل فوق مشترک می‌تواند به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نماید و سیم کارت خود را تحویل بگیرد.

حکمت با اعلام اینکه شرکت مخابرات ایران همچنان در تلاش است تا درگاه‌های مختلفی را در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به منظور کاهش در هزینه و صرفه جویی در زمان جهت دسترسی آسان‌تر مشتریان به خدمات و سرویس‌های قابل ارائه ایجاد نماید تصریح کرد: در حال حاضر تمامی سامانه‌های غیر حضوری مخابراتی در سطح کشور به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان و مراجعه کنندگان قرار دارد.

وی در ادامه به وضعیت شبکه ارتباطات سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: طبق بررسی نتایج و ارزیابی شاخص‌های تدوین شده در شرکت مخابرات ایران، این منطقه توانسته است عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته باشد که تعداد مشتریان و ضریب نفوذ ۱۳۷ درصدی تلفن همراه اول استان موید این مساله است.

وی یادآور شد:هم اکنون تعداد چشمگیری از روستا‌های استان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار