نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وضعیت بیمارستان‌های توحید، کوثر و بعثت سنندج در بازدیدهای میدانی قابل قبول بوده و زیرساخت، نظافت و رسیدگی به بیماران مناسب و باعث امیدواری است.
کد خبر: ۹۹۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 06 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در ادامه بازدید‌های میدانی خود از مراکز درمانی استان، ضمن دیدار با بیماران، از بخش‌های مختلف بیمارستان بعثت شامل تحت نظر شیمی درمانی، مجموعه تفریحی کودکان، مرکز انکولوژی کودکان و بخش کرونایی این بیمارستان بازدید کرد.

وی با آرزوی شفای عاجل برای بیماران، از زحمات کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم تا ریشه‌کنی کرونا تداوم داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون اوضاع کرونا در استان به‌ویژه سنندج خوب نیست، اضافه کرد: از مردم فهیم کردستان انتظار می‌رود ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، از تردد و حضور در مراسمات، تجمعات و اماکن شلوغ خودداری کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم باعث بدترشدن اوضاع کرونا در استان کردستان خواهد شد.

رییس بیمارستان بعثت سنندج هم در حاشیه این دیدار گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ کودک مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

دکتر برهان مرادویسی با بیان اینکه کرونا دلتا سرایت پذیری و قدرت تهاجم بالایی دارد و کودکان و اطفال را هم درگیر می‌کند، افزود: در حال حاضر چهار کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان بعثت سنندج بستری هستند.

وی تاکید کرد: اگر چه شاید برای برخی رعایت پروتکل‌های بهداشتی سخت باشد، اما حتما باید به کودکان و اطفال هم آموزش داده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار