مجموعه عکس "سیدمصلح پیرخضرانیان" عکاس ایرنا مرکز کردستان به نمایشگاه ملی عکس "بانوی ایران زمین" راه یافت.
کد خبر: ۹۸۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 10 August 2021
به گزارش تابناک کردستان، فراخوان نمایشگاه ملی عکس "بانوی ایران زمین" در خرداد امسال منتشر شد و طبق اعلام مسوولان برگزاری جشنواره در طول این مدت ۳۵۰ عکاس تعداد یک هزار و ۴۰۰ تک عکس و ۱۰۳ مجموعه عکس و در مجموع هم ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه عکس به دبیرخانه آن ارسال شده بود.

هیات داوران مسابقه ملی عکس" بانوی ایران زمین" با موضوع "زن در اقوام ایرانی" متشکل از نرگس آبیار، مریم زندی، نیکی کریمی، جمشید بایرامی و آقای حسین تهوری از بین آثار ارسالی به دبیرخانه برترین‌ها را برای برپایی نمایشگاه انتخاب کردند.

سیدمصلح پیرخضرانیان عکاس ایرنا مرکز کردستان در این نمایشگاه عکس با مجموعه عکس "نقش و حضور زنان کردستانی در آیین‌های سنتی نوروز باستانی" شرکت و به بخش نمایشگاه راه پیدا کرده است.

علاوه بر عکاس ایرنا مرکز کردستان، آثار پنج نفر از دیگر عکاسان کردستان از جمله بهزاد نعمتی، جمشید فرجوند فردا، سیدعلی رضویان، ژاله بهرامی و عباس رحمانی در ۲ بخش مجموعه و تک عکس به بخش نمایشگاه راه پیدا کردند.

سید مصلح پیرخضرانیان متولد سال ۱۳۶۵ است و از سال ۱۳۹۰ همکاری خود را با خبرگزاری ایرنا مرکز کردستان آغاز کرده و طی این یک دهه با تولید آثار فاخر در حوزه تصویر توانسته مخاطبان را با موضوعات مختلف از دریچه دوربین آگاه کند و یکی از ماندگارترین تصاویر او هم مربوط به زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه است که انعکاسی جهانی داشت.

آثار راه یافته به این نمایشگاه قرار است در جزیزه کیش برپا شود و هنوز زمان آن اعلام نشده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار