مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت کیفیت خدمات قابل ارائه در راه‌های مواصلاتی استان و بهبود کیفیت خطوط ارتباطی در راستای اصل مشتری مداری به اجرای ۷۰۰ متر فیبرنوری در مسیر جاده ایی راه اصلی بانه به سیرانبند خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 08 August 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه تمام سعی و توان این مجموعه ایجاد و ارتقا زیرساخت‌ها و کیفیت خدمات مخابراتی به مشتریان در سطح استان است افزود: با توجه به اهمیت ویژه مرز سیرانبند و لزوم پایداری ارتباطات و افزایش سرعت و کیفیت سرویس‌های ارتباطی این پروژه مورد توجه مخابرات منطقه قرار گرفته است.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در این پروژه خاطر نشان ساخت:۷۰۰ متر فیبر نوری (۴۸ کر خاکی) در مسیر بانه به سه راهی سیرانبد و دوآب سقز اجرا شده است که بهبود کیفیت خطوط مخابراتی را به دنبال دارد.

حکمت اظهارداشت: این پروژه با تلاش پرسنل منطقه، تعامل و همراهی دستگاه‌های مرتبط و مردم فهیم در هفته گذشته آغاز شد و طبق برنامه زمان بندی نیز در کمتر از شش روز به پایان رسید.

وی به سرمایه گذاری مخابرات منطقه برای تامین تجهیزات و امکانات لازم اشاره کرد و اعلام داشت: مبلغ یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برای اجرای این پروژه صرف شده است.

وی افزایش پهنای باند به منظور ارسال سریع‌تر اطلاعات، انتقال مناسب اطلاعات دیجیتالی، افزایش کیفیت خدمات و خطوط مخابراتی، ارسال اطلاعات بر بستر امن و مطمئن و ... را مزایا فیبرنوری دانست.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه اجرای چهار هزار و ۸۴۴ کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی استان را تا پایان سال ۱۳۹۹ یادآور شد وگفت: بر اساس اولویت بندی‌های صورت گرفته در این راستا، پروژه‌های مختلفی در برنامه کاری منطقه قرار دارد که اجرای ۷۰۰ متر فیبرنوری در سال جاری از جمله برنامه‌های تدوین شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار