مدیر مخابرات منطقه کردستان: پرداخت آبونمان جهت تلفن‌های غیر فعال به منظور جلوگیری از جمع آوری آن ضروری است.
کد خبر: ۹۸۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 27 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت ضمن اعلام خبر فوق افزود: مشتریان گرامی جهت جلوگیری از تخلیه و جمع آوری تلفن ثابت می‌توانند نسبت به پرداخت صورتحساب خود از طریق درگاه‌های اعلام شده اقدام نمایند.

وی اظهارداشت: این امکان برای تلفن‌های غیر فعال فراهم شده است تا امتیازمشتریان تلفن ثابتی که از تلفن خود استفاده نمی‌کنند محفوظ و از جمع آوری آن جلوگیری شود.

وی خاطر نشان ساخت: پس از چند دوره عدم پرداخت صورتحساب از سوی مشترک، طبق مقررات ابلاغی تلفن مورد نظر جمع آوری خواهد شد.

حکمت تاکید کرد: مالکان شماره تلفن ثابتی که منزل و تلفن آن‌ها در اختیار شخص دیگری می‌باشد می‌توانند با تماس با سامانه ۲۰۰۰ از وضعیت آبونمان تلفن ثابت خود مطلع و در صورت عدم پرداخت از سوی مستاجر، مورد را پیگیری و از مشکلات آینده پیشگیری نمایند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن یادآوری سامانه‌های غیر حضوری و رایگانِ معرفی شده از سوی مخابرات منطقه جهت پرداخت صورت حساب تلفن ثابت، افزود: سامانه ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت و کد ستوری #۲۰۲۰* با استفاده از تلفن همراه آسان‌ترین راه برای پرداخت صورتحساب هستند که مشترکین تلفن ثابت می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدامات و پروژه‌های انجام شده در راستای توسعه و ارتقا زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان گفت: هم اکنون بیش از ۵۹۴ هزار و ۶۰ شماره منصوبه و ۵۱۲ هزار و ۲۲۵ شماره تلفن فعال در استان وجود دارد.

حکمت اضافه کرد: تعداد یک هزار و ۵۰۲ روستا و اماکن در استان دارای تلفن خانگی هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار