تفاهم نامه تولید دو سریال از زندگی امیرنظام گروسی و مستوره اردلان مابین استانداری کردستان و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.
کد خبر: ۹۸۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 27 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مراسم امضای این تفاهم با اشاره به اهمیت معرفی مفاخر کردستان گفت: چهره‌های برجسته کردستان بادی به عنوان یک الگو به نسل‌های آینده شناسانده شوند.
بهمن مرادنیا افزود: قصور در انجام پروژه‌های فرهنگی پذیرفتنی نیست و با توجه به فرهنگی بودن استان کردستان این مهم باید در اولویت قرار گیرد.
رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیمای جموری اسلامی ایران هم در این مراسم با اشاره به پخش این سریال‌ها در شبکه‌های سراسری، استانی و برون مرزی صداوسیما گفت: سریال‌های فاخر ظرفیت پخش در شبکه‌های مختلف کشور‌های همسایه را نیز دارند.
فاطمی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود این دو سریال فاخر بازتاب خوبی داشته باشند. افزود: پروژه‌های فرهنگی هزینه نیستند بلکه جزو سرمایه گذاری‌های ماندگار به شمار می‌روند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان هم عنوان کرد:یکی از وظایف رسانه ملی به تصویر کشیدن زندگی و سرگذشت مشاهیر و شناسانده آن‌ها به جامعه است.
جعفرعبدالملکی با اشاره به نقش پروژه‌های فرهنگی در تحکیم انسجام ملی گفت: پیشرفت هر جامعه در گرو توسعه فرهنگی است.
سریال امیر نظام گروس در ۴۰ قسمت و مستوره اردلان در ۱۵ قسمت تولید و به روی آنتن خواهند رفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار