با حضور معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان صورت گرفت:
دکتر علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان ضمن حضور در زندان شهرستان مریوان و دیدار و گفتگو با زندانیان این شهرستان، دفتر خدمات قضایی و ملاقات تصویری الکترونیکی زندان مریوان را افتتاح نمود.
کد خبر: ۹۸۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 27 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، در راستای تحقق برنامه‌های طرح تحول قوه قضاییه با حضور دکتر علی رشیدی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مریوان و مدیرکل زندان‌های استان کردستان باجه دفتر خدمات قضایی الکترونیکی و باجه ملاقات تصویری الکترونیکی زندان شهرستان مریوان افتتاح و به بهره برداری رسید.
رشیدی در این مراسم اظهار داشت: در باجه دفتر خدمات قضایی زندان مریوان که چهارمین باجه خدمات قضایی زندان‌های استان به شمار می‌رود کلیه خدمات الکترونیکی که در دفاتر خدمات قضایی ارائه می‌گردد از جمله تنظیم دادخواست، تهیه لوایح، درخواست تجدیدنظرخواهی و ... به زندانیان ارائه می‌گردد.
وی در خصوص دفتر ملاقات تصویری الکترونیکی زندان بیان داشت: شیوه ملاقات الکترونیک زندانیان با خانواده هایشان در بستر امن سامانه‌های قوه قضاییه صورت می‌گیرد و هیچ گونه هزینه‌ای برای آن‌ها ندارد.
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کردستان خاطرنشان ساخت: پس از هماهنگی‌های لازم و احراز هویت، لینک برقراری ارتباط تصویری از طریق پیامک توسط اپراتور و ناظر ملاقات الکترونیکی به گوشی هوشمند یا رایانه شخصی خانواده زندانی ارسال می‌شود و آن‌ها با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود وارد پایگاه الکترونیک قوه قضاییه شده و ملاقات تصویری خود را برقرار می‌کنند و در مدت زمان تعیین شده امکان ملاقات صوتی و تصویری مهیا می‌شود.
همچنین در ادامه این مراسم، مسئولین مذکور به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی نمودند و دستورات لازم صادر کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار