مدیر مخابرات منطقه کردستان در بازدید از مراکز مخابراتی شهرستان بانه و بررسی وضعیت آن‌ها به لحاظ کیفی و کمی، از بهره مندی ۱۷۲ هزار و ۵۱۳ مشترک از خدمات مخابراتی در سه حوزه دیتا، سیار و تلفن ثابت خبرداد.
کد خبر: ۹۸۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 24 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از، روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت در بازدید دو مرکز "شهید نصراللهی" و" ریموت" شهرستان بانه به منظور کسب اطلاع از وضعیت امکانات و پتانسیل‌های موجود اظهارداشت: امکانات مخابراتی در شهرستان بانه با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات توسعه می‌یابد.

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی مطلوب در حوزه‌های تلفن ثابت، سیار و دیتا از جمله استراتژی‌های مخابرات منطقه به مشتریان است خاطر نشان ساخت: به همین منظور، توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان بانه با تامین تجهیزات و امکانات فنی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با حضور مدیران و کارشناسان در خصوص بررسی وضعیت خدمات مخابراتی و امکانات لازم در شهرستان بانه افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و برآورد تجهیزات نسبت به توسعه امکانات در این شهرستان اقدام خواهد شد.

حکمت با اعلامِ ضرورت نیاز شهروندان به تلفن ثابت و بستر‌های این سرویس مخابراتی تصریح کرد: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در نقاط شناسایی شده در شهرستان بانه از اولویت‌های کاری مخابرات در این شهرستان است که به زودی در این راستا گام‌های بلندی برخواهیم داشت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به مطلب فوق یادآور شد: در این راستا نسبت به تعین پیمانکار مجرب و متعهد اقداماتی انجام شده است که نتایج مثمرثمر و چمشگیری را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱ هزار و ۶۹۱ مشترک دیتا در شهرستان بانه از خدمات مخابراتی بهره‌مند هستند گفت: در حال حاضر سرویس‌های مبتنی بر دیتا از جمله ADSL,VDSL, FTTH به مشتریان این شهرستان ارائه می‌شود.

حکمت اعلام داشت: هم اکنون ۴۸ هزار و ۳۵۰ مشترک تلفن ثابت و ۱۰۲ هزار و ۴۷۲ مشترک تلفن همراه نیز در شهرستان بانه فعال هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار