دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان گفت: ۶ متهم اصلی درگیری با سلاح سرد در بیمارستان کوثر سنندج دستگیر شدند و تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۸۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱ 24 July 2021
به گزارش تابناک کردستان، محمد جباری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از اهالی ۲ روستای اطراف سنندج روز چهارشنبه پس از درگیری به دلیل اختلافات ملکی، زخمی و مصدوم و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شوند که طرف مقابل اختلاف آن‌ها را تعقیب و در محیط بیمارستان با اسلحه سرد بار دیگر به آنان حمله ور می‌شوند که در این درگیری یکی از افراد بشدت مجروح و در بیمارستان فوت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان افزود: یکی از متهمان دستگیر شده از ضاربان اصلی فرد مقتول است، ضمن اینکه تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

وی با هشدار به متهمینی که در این حادثه دست داشته و متواری شده اند، اضافه کرد: تمامی این افراد شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

جباری با تاکید بر اینکه دستگاه قضا در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش عمومی جامعه را دچار اخلال کنند هیچ اغماض و مماشاتی نخواهد داشت، افزود: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند که مجرمین و متعرضین به امنیت و آرامش عمومی، هیچ راه فراری از دست قانون نداشته و دستگاه قضای استان بدون هیچ مسامحه‌ای بشدت با آنان برخورد خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار