مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان از کسب عنوان برتر این مرکز، در برآورد میزان مشارکت و میزان رای نامزد‌ها در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 17 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی صداوسیما مرکز کردستان، طی مراسمی با حضور مدیر کل و معاونین مر کز کردستان از پرسشگران و پژوهشگران با اهداء لوح تقدیر و پاداش نقدی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
جعفر عبدالملکی در آیین تجلیل از پژوهشگران این مرکز اظهار داشت: پرسشگری مهارتی ظریف، هنرمندانه و علمی است، پژوهشگر به لحاظ مهارتی و انگیزشی باید دقت نظر، تمرکز و توان لازم برای هنر برقراری ارتباط با عموم مردم را داشته باشد و بتواند نگرش، نظر و دیدگاه افراد را در مورد مسائل گوناگون بدون سوگیری به دست آورد.
مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان افزود: نظر سنجی‌های مهمی همچون انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت بیشتری برخوردار است و به همین دلیل نتایج کار پژوهشگران که جنبه‌ی افکار عمومی داشته باشد دست مایه تصمیم گیری‌ها در سیاست‌های کلان کشوری خواهد بود.
اقبال خالدیان مدیر واحد پژوهش مرکز کردستان هم با اشاره به سختی‌ها و پیچیدگی‌های کار پژوهشگران گفت: روند کار پرسشگران برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا از آذر ماه گذشته آغاز و تا یک روز مانده به انتخابات ادامه پیدا کرد.
وی در ادامه افزود: کسب چنین عنوانی در ۲۰ سال گذشته توسط این مرکز بی سابقه بوده ومرهون تلاش وافر همکاران پرسشگر و نیز حمایت‌ها و رهنمود‌های مدیر کل مرکز، میسر شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار