رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز گفت: ۲۸ مورد جهیزیه با ارزش ریالی ۱۰ میلیارد ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سقز اهدا شد.
کد خبر: ۹۷۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 14 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، غفور عبداللهی اظهار داشت: در گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته عفاف و حجاب، کمیته امداد امام خمینی (ره) به ۲۸ زوج سقزی، ۱۰ میلیارد ریال جهیزیه اهدا کرد.

وی خطاب به زوج‌های جوان سقزی، ازدواج را امری مقدس در اسلام توصیف کرد و افزود: انسان در سایه ایمان واقعی و تفکر بر ناکامی‌ها و فراز و نشیب‌های زندگی چیره خواهد شد.

وی با بیان اینکه هشت هزار و ۵۱۵ خانوار این شهرستان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند، افزود: کمیته امداد در ۳۰ فصل کاری ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان و نیازمندان ارایه می‌دهد و مددجویان از این خدمات بهره مند می‌شوند.

عبداللهی اضافه کرد: در سال جاری علاوه بر این ۲۸ مورد جهیزیه، در سه ماه گذشته به ۴۹ زوج جوان سقزی، جهیزیه اهدا شده است لذا اهدای جیزیه به زوج‌های جوان در طول سال ادامه دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز با اشاره به اینکه اعتبارات این اقلام اهدایی به نوعروسان از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد شهرستان است، گفت:سال ۱۳۹۹ نیز تعداد ۱۳۹ مورد جهیزیه در قالب هدیه نقدی و توزیع کالا به نو عروسان مددجو اهدا شد که ارزش آن بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار