حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
نشست هم‌اندیشی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 13 July 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان که در دفتر نماینده، ولی فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: از همه کسانی که در عرصه شورآفرینی و گرم کردن تنور انتخابات اخیر نقش‌آفرینی کردند، تشکر می‌کنم.

وی «شورآفرینی برای انجام یک انتخابات شایسته، گرم کردن تنور انتخابات و انسجام نیرو‌های انقلاب» را سه وظیفه مهم نیرو‌های انقلابی در ایام انتخابات اخیر برشمرد و افزود: نیرو‌های انقلابی با احساس مسئولیت برای تغییر در مدیریت کشور پای کار آمدند و در این راستا تلاش‌های زیادی انجام دادند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: در انتخابات اخیر برخی از مردم به‌خاطر عملکرد مدیران و وضعیت اقتصادی انگیزه‌ای برای حضور در پای صندوق‌های رأی نداشتند که انتظار می‌رود در طول چهارسال آینده آنقدر کار و زحمت کشیده شود که خود این افراد که در انتخابات دوره بعد، مشتاقانه به صحنه بیایند.

وی گفت: متأسفانه برخی‌ها در ایام رقابت و انتخابات اخیر، یکدیگر را تخریب می‌کردند که انتظار می‌رود دیگر شاهد برخی از اتفاقات و بداخلاقی‌ها نباشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی خطاب به نیرو‌های انقلابی تاکید کرد: اکنون دیگر زمان رقابت به پایان رسیده و به چالش کشیدن و برعلیه یکدیگر حرف زدن فایده‌ای ندارد چراکه ات شاءالله دولت جوان و انقلابی روی کار آمده و باید از هم‌اکنون مشغول برنامه‌ریزی، کار و با فکر و ایده دنبال ارائه راهکار برای حل مشکلات باشیم.

وی حضور در انتخابات اخیر را ادای تکلیف دانست و بیان داشت: نباید که نیرو‌های انقلابی به‌خاطر حضور در انتخابات دنبال سهم‌خواهی باشند بلکه باید اخلاص در کار را رعایت کنند.



نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه از این به بعد شاهد انتصابات وزراء و مسئولان در کابینه دولت خواهیم بود، تصریح کرد: نیرو‌های انقلابی باید به انتصابات آیت‌الله رئیسی با کوله باری از تجربه و سابقه اعتماد کنند، اینکه نیرو‌های متعهد و انقلابی در استان کردستان وجود دارد شکی نیست، اما باید به تصمیمات رئیس‌جمهور منتخب نیز احترام قائل شد.

وی با اشاره به اینکه از زمان حضور خود در استان سفر‌های شهرستانی، بازدید‌های میدانی و نشست و برخاست‌های زیادی با اقشار و گروه‌های مختلف سیاسی داشته‌ام، عنوان کرد: بنده در انتصابات به مسئولان کشوری مشورت داده، اما در تأیید یا رد کسی دخالتی نخواهم داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان حمایت از برخی از نیرو‌های انقلاب اسلامی و افراد خاص در استان کردستان برای انتصاب در دولت جدید و مسئولیت‌های استانی در عصر ارتباطات و فضای مجازی کنونی را رد کرد و گفت: متأسفانه برخی‌ها با این کار‌ها سر خودشان را شلوغ کرده در حالی‌که کشور و استان نیاز به کار جهادی داشته و تنها حرف‌زدن فایده‌ای ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه باید در انجام وظیفه خود مسئولیت‌پذیر باشیم، یادآور شد: امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید، بهترین‌ها نصیب مردم و کشور شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار