جامعه جوانان متحد اسلامی استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب و در سالروز شهادت شهدای دفاع از حریم حجاب و عفاف در مسجد گوهرشاد، با انتشار بیانیه‌ای این روز را یادآور یکی از شوم‌ترین نقشه‌های نظریه‌پردازانِ اسلام‌زدایی دانست.
کد خبر: ۹۷۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ 12 July 2021

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات جامعه جوانان متحد اسلامی استان کردستان در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

*ذَلِک أَدْنى أَن یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ (احزاب/۵۹) *

   بیست و یکم تیرماه، یادآور قیام انقلابی و حماسه‌آفرینی مردم بزرگوار ایران در برابر توطئه دشمنان در سال ۱۳۱۴ است. یکی از شوم‌ترین نقشه‌های نظریه پردازانِ اسلام‌زدایی، که با اقدام بهنگام روحانیان و علمای آگاه و به برکت خون مطهر شهیدان مظلوم مشهد، در مسجد گوهرشاد، نقش بر آب شد.
در راستای سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در زمینه عفاف و حجاب پیش از آن تحقق مطالبات و پیگیری دغدغه‌های بر حق *امام خامنه‌ای (حفظ ا... تعالی) * در این خصوص، جامعه جوانان متحد اسلامی استان کردستان به عنوان یک تشکل *مردمی، جوان و انقلابی، * ضمن پاسداشت این مناسبت مهم و مسئولیت آفرین؛ بر انجام اقداماتی چند جانبه به شرح زیر تاکید کرده و عزم و اراده راسخ تمامی بخش‌های حاکمیتی و مردمی را در این جهت مطالبه می‌نماید:

۱-  از دولت جمهوی اسلامی می‌خواهیم مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی را محور کار‌های دستگاه‌های فرهنگی به صورت پیگیر و اثر بخش قرار داده و نقش نظارتی خود را بر دستگاه‌های اجرایی تحت پوشش فراموش ننماید.

۲-  از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم به دنبال اصلاح، رفع ابهام، ایجاد ضمانت اجرایی و خلق قوانین مکمل در حوزه حجاب و عفاف باشد.

۳-  از قوه قضاییه می‌خواهیم که هماهنگی لازم را با نیروی انتظامی در برخورد هر چه بهتر و قاطع‌تر با حلقه‌ها و جریان‌هایی که با رویکرد معاند مجرمانه و هدفمند در فضای فرهنگی کشور (علی الخصوص دربستر فضای مجازی) تخریب انجام می‌دهند، به عمل آورد.

۴-  از رسانه ملی این دانشگاه عمومی می‌خواهیم، در این رسالت فرهنگی عظیم از ظرفیت‌های مردمی و غیر دولتی استفاده نماید.

۵-  از همه مراکز و نهاد‌های فرهنگی درخواست می‌گردد در راستای فراگیر شدن بحث عفاف و حجاب که نمایانگر جامعه دینی است تلاش بیشتری مبذول دارند.

۶-  از نیروی انتظامی می‌خواهیم در برخورد با پدیده بدحجابی با تقویت فعالیت‌های نامحسوس خود برای پیدا کردن حلقه‌های معاند در جریان بدپوشی که با اندیشه مجرمانه در توسعه بی‌عفتی در جامعه سهیم‌اند را بیش از پیش و مستمرانه پیگیر باشد.

جامعه جوانان متحد اسلامی استان کردستان* ضمن حمایت روزافزون از گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و محکومیت شدید عاملان و مزدوران داخلی و ایادی استکبار مروج بی‌عفتی و بی‌حیایی در سطح جامعه، مصرانه از ۲۶ دستگاه متولی عفاف و حجاب میخواهیم  جهت شناساندن عمق و محتوای حجاب و عفاف برنامه‌ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و عنوانی جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی جسمی، اجتماع را به محیط مناسبی برای کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین نمایند؛ و از  زنان آزاد اندیش، دختران فرهیخته و دانشگاهی ایران عزیز درخواست می‌کنیم برای خنثی نمودن توطئه‌های فرهنگی دشمن با رعایت پوشش شایسته دختر مسلمان ایرانی بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه کنند.
اکنون وضعیت عفاف و حجاب جامعه، زیبنده ایران اسلامی که وامدارخون خیل عظیم شهدای والامقام که در وصیت‌نامه‌هایشان به اهمیت حجاب اشاره کرده‌اند نبوده و علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته که حاصل آن رویش نسل نوی جوان ارزشی و انقلابی مزین به گوهر عفاف و پاکدامنی است، باید تا نقطه مطلوب که فاصله زیادی است، تلاش بیشتری صورت پذیرد. انشاالله
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار