مدیر مخابرات منطقه کردستان در جلسه با روسای بانک های استان با هدف تبیین وضعیت سرویس های دیتا و افزایش ظرفیت های موجود گفت: استفاده از بسترهای مخابراتی در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان توسط بانک تاثیر گذار است.
کد خبر: ۹۷۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ 11 July 2021

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، در این جلسه آزاد حکمت با اشاره به نقش زیرساخت ها و بسترها مخابراتی در ارائه خدمات به هنگام و به موقع به مشتریان با کمترین اختلالات شبکه ایی افزود: در همین راستا مخابرات منطقه آمادگی افزایش ظرفیت های موجود، ارائه سرویس بر بستر فیبر نوری، افزایش سطح سرویس دهی و پشتیبانی به بانک ها را اعلام می دارد.

وی با بیان اینکه افزایش سطح تعاملات بانک ها و مجموعه مخابرات منطقه در تسریع و رفع مشکلات و نیازها ی شبکه بانکی استان ، افزایش رضایتمندی مراجعین به بانک ها و تسریع در روند امورات را به دنبال دارد اظهارداشت: مخابرات منطقه با هدف تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد و بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های موجود تلاش خواهد نمود.

وی ضمن تشریح این مهم که مخابرات استان به عنوان تامین کننده نیازهای ارتباطی شبکه های دیتا برای مشتریان تجاری دیتا از جمله مجموعه بانک های دولتی و خصوصی استان تلاش می کند تا خدمات و سرویس های باکیفیت را ارائه نماید خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تا کنون در این حوزه موفق بوده ایم و امید است با همراهی کارکنان در این خصوص به عنوان یکی از شاخص های دارای اولویت منطقه بیش از پیش گام برداریم.

حکمت یادآور شد: مخابرات منطقه علاوه بر فراهم ساختن و ایجاد زیرساخت ها و بسترهای ارتباطی مبتنی بر دیتا در شعب بانکی، نسبت به تامین ارتباط مخابراتی جهت فعال بودن عابر بانک ها (ATM) تدابیر لازم را اندیشده است.

در این جلسات روسای هر کدام از بانک ها ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همراهی مدیریت و مجموعه مخابرات منطقه در ارائه سطح کیفی خدمات به طرح پیشنهادات و انتقادات با هدف بهبود کار و سرعت در گردش کارها پرداختند.

گفتنی است :در این جلسه ها که به صورت جداگانه با روسای بانک های استان صورت گرفت، مدیریت، و جمعی از مدیران ستادی مخابرات منطقه کردستان حضور داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار