رییس اداره جهاد کشاورزی سقز گفت: گشت تعاونی صیادان سقز در سد شهید کاظمی این شهرستان توسط اسلحه شکاری مورد حمله افرادی ناشناس قرار گرفتند که در نتیجه ۲ نفر از تعاونی صیادان مجروح و روانه بیمارستان شدند.
کد خبر: ۹۷۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 07 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، محمد نافع علایی نیا اظهار داشت: غروب روز دوشنبه گذشته افراد ناشناس با اسلحه شکاری به گشت تعاونی صیادان در هنگام گشت زنی در سد لگزی (شهید کاظمی) تیراندازی کرده که براثر آن ۲ نفر زخمی شدند.

وی با بیان اینکه گشت تعاونی صیادان سقز در سد شهید کاظمی از همیاران محیط زیست هستند و در حال انجام وظیفه بودند، افزود: افرادی در این سد بوسیله تور‌های ماهی گیری در حال صید غیرمجاز ماهی بودند که گشت تعاونی صیادان سقزی این تخلف را مشاهده کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فصل صید ماهی نیست و هرگونه صید ماهی تخلف و غیرمجاز است اضافه کرد: ۲ نفر از گشت تعاونی با نزدیک شدن به تور‌های ماهی گیری توسط یک نفر ناشناس مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفتند.

علایی نیا یادآور شد: ۲ نفر مجروح گشت تعاونی صیادان توسط مردم در محل حادثه به بیمارستان‌های سقز انتقال داده شدند، هم اکنون در حال مداوا هستند و وضعیت جسمانی آن‌ها مناسب است.

رییس اداره جهاد کشاورزی سقز افزود: موضوع توسط نیروی انتظامی در حال بررسی است شناسایی این افراد ادامه دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار