نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: ۲۳۱ میلیارد و ۷۴۲ میلیون و ۹۲۳ هزار ریال بهای خرید تضمینی گندم تاکنون به حساب کشاورزان استان واریز شده است.
کد خبر: ۹۷۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 03 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، جمال صالحی با اشاره به اینکه از ۲۷ خرداد امسال خرید تضمینی گندم در استان آغاز شده است، اظهار داشت: ۸۵ مرکز برای خرید گندم در استان در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۱ مرکز فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه بتدریج با آغاز برداشت این محصول در همه شهرستان‌های استان دیگر مراکز خرید هم فعال می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر آهنگ روزانه خرید تضمینی گندم چهار هزار و ۲۹۳ تن است.

نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان اعلام کرد: تاکنون ۳۶ هزار و ۵۱۰ تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان به طور تضمینی خریداری شده است.

صالحی یادآور شد: بیشترین گندم خریداری شده مربوط به شهرستان‌های سقز با ۲۰ هزار و ۸۹۱ تن، کامیاران ۱۱ هزار و ۳۷۶ تن و بیجار ۲ هزار و ۶۹۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌‎های قروه ۸۲۲ تن، دهگلان ۵۰۷ تن، سنندج ۷۴ تن و در دیواندره هم ۳۸ تن تاکنون گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان به طور تضمینی خریداری شده است.

نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان با اعلام اینکه ۲۳۱ میلیارد و ۷۴۲ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۸۸۵ ریال بهای خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان استان واریز شده است، گفت: توصیه می‌شود همه کاربران مراکز خرید با دقت اقدام به ثبت به موقع و ارسال سریع چک لیست روزانه به بانک کشاورزی کنند تا در کمترین زمان ممکن بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان واریز شود.

صالحی به کشاورزان توصیه کرد در زمان مراجعه به مراکز خرید تضمینی گندم تصویری از کارت ملی، شماره حساب فعال بانک کشاورزی و شماره تلفن همراه خود را همراه داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار