حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: فرهنگ جهادی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم بوده است باید در میان مدیران اصل قرار گیرد چراکه هر مدیری در دوران مسوولیت این فرهنگ را مدنظر قرار دهد به آرامش می‌رسد.
کد خبر: ۹۷۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 30 June 2021
حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: حرکت جهادی حرکتی است که باجدیت، شبانه‌روزی، پرتلاش و پرانگیزه باشد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) یادآور شد: در دوران خدمت از سستی، تنبلی، ناتوانی، بهانه آوری، زیان، دل مردگی و ملال دور باشیم.

رییس کل دادگستری کردستان هم در این آیین گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، یکی از سازمان‌های موفق استان کردستان بوده و رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی افزود: همسو با سیاست‌های تحولی قوه قضاییه یکی از مولفه‌های تامین امنیت شناخت قانون و عمل به آن است که سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نقش مهمی در قانونمند کردن نیرو‌ها دارد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان: مدیران فرهنگ جهادی را اصل قرار دهند

وی با اشاره به اهمیت سرکشی و حضور مستمر در یگان‌ها حتی در مرز‌ها اضافه کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سازمانی محسوب می‌شود که موظف است بویژه با سیاست پیشگیری لغزش‌ها را ترمیم کند.

رییس کل دادگستری کردستان تاکید کرد: نیرو‌های مسلح حافظ آحاد ملت هستند و در زمان صلح هم در همه حوزه‌ها و مشکلات انقلابی وار و جهادی وار عمل کردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این آیین گفت: مراکز و سازمان نیرو‌های مسلح به دانشگاه تربیت، تعلیم، عطوفت و مهربانی تبدیل شده که زحمات آنان جای تقدیر دارد. ماموستا فایق رستمی افزود: نیرو‌های مسلح در طول هشت سال جنگ تحمیلی از کرامت، ناموس، شرف و آبروی مردم و کشور دفاع و با وحدت، قدرت ایمان، شجاعت و اتحاد در برابر ۳۷ کشور دنیا ایستادگی کردند.

وی یادآور شد: نیرو‌های مسلح هنگام پیروزی فخرفروشی نمی‌کردند و دنبال برقراری ارتباط با خداوند شریف بودند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: با اینکه دشمن به دنبال گرفتن این امنیت از ما است، اما نیرو‌های مسلح در طول این ۴۰ سال امنیت و آسایش را برای مردم برقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه باید وحدت و انسجام مردم و مسوولین حفظ شود، اظهار داشت: خدمات زیادی به مردم کردستان شده، اما در مقابل این مردم شریف این خدمات کم است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان: مدیران فرهنگ جهادی را اصل قرار دهند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم گفت: نقش نیرو‌های مسلح در تولید قدرت و امنیت در ابتدای دیگر نقش‌ها قرار دارد و اساسی محسوب می‌شود.

سردار سیدصادق حسینی افزود: نیرو‌های مسلح کشور دژ مستحکم امنیت در مقابل همه دشمنان و زینت حاکمیت و کشور محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: این نیرو‌ها در راستای اجرای امنیت پایدار و برای امنیت، آسایش و رفاه جامعه شبانه روز زحمت می‌کشند و از خودگذشتگی می‌کنند.

سردار حسینی ادامه داد: نیرو‌های مسلح به دلیل ماموریت‌های متنوع و مختلف، رسالت خطیری برعهده دارند که باید برای در امان ماندن از این تهدیدات، دوره‌های آموزشی برگزار شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تاکید کرد: از مجموعه‌ای پاک، سالم، آماده به کار و خدوم در نیرو‌های مسلح استان کردستان برخوردار هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار