معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از روز پنج‌شنبه دمای هوای استان حدود ۲ درجه افزایش می‌یابد و کردستان پایان هفته گرمی پیش‌رو دارد.
کد خبر: ۹۷۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 29 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، علی پناهی اظهار داشت: طی چند روز اخیر هوای استان با کاهش دما روبرو بود، اما از روز پنج شنبه هوای استان گرم شده و حدود ۲ درجه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته "سلین" با دمای ۴۳ درجه بیشترین و "قاملو" با ۱۰ درجه سانتی گراد کمترین دمای استان را داشتند، افزود: دمای شهر "سنندج" نیز مابین ۱۶ و ۳۹ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان با بیان اینکه در این مدت شهر "بابارشانی" با وزش باد ۲۵ متر بر ثانیه بیشترین سرعت را در استان به نام خود ثبت کرد، ادامه داد: طی روز‌های آینده نیز شاهد وزش باد در استان هستیم که برای روز پنج شنبه قابل ملاحظه برآورد می‌شود.

وی یادآور شد: در این مدت در بعدازظهر‌ها شاهد افزایش پوشش ابر هستیم و در نیمه شرقی و ارتفاعات مرکزی استان هم برای امروز و فردا در شهرستان‌های دیواندره و بیجار بارش خفیف پیش بینی می‌شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار