رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: به تدریج از امروز تا آخر هفته دما در طول روز، ۲ تا سه درجه کاهش داشته و اندکی از گرمای هوا کاسته می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 26 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، نشمیل احمدیانی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته شهر سروآباد با دمای ۴۳ درجه گرمترین و سراب شهرک با دمای هشت درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بودند.

وی افزود: در این مدت دمای شهر سنندج مرکز استان هم در گرمترین ساعت ۴۱ درجه و سردترین حالت ۱۸ درجه سانتی گراد به ثبت رسید.

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان عنوان کرد: از امروز تا روز چهارشنبه جو استان نسبتاً پایدار بوده و به غیر از رشد موضعی ابر در بعدازظهر‌ها و گاهی اوقات وزش باد که برای فردا قابل توجه برآورد می‌شود، پدیده دیگری را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین به علت انتقال گرد و خاک به نیمه غربی کشور، تا حدودی شاهد کاهش کیفیت هوا و دید افقی، به خصوص از روز دوشنبه در سطح استان خواهیم بود.

احمدیانی یادآور شد: طی این مدت به علت شرایط موجود، امکان آتش سوزی و گسترش آن در مراتع و جنگل‌های سطح استان دور از انتظار نیست که ضروری است در این مورد تمهیدات لازم اندیشیده شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار