رییس هیات بازرسی انتخابات کردستان گفت: از صبح امروز تاکنون در جریان برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تخلف انتخاباتی قابل توجه و محرزی در استان مشاهده نشده است.
کد خبر: ۹۷۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸ 19 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، شهرام ملکی اطهار داشت: از ساعات ابتدایی صبح روز جمعه بازرسان و سربازرسان هیات بازرسی استان در شعب اخذ رای شهر‌های مختلف کردستان حضور یافته و بر روند برگزاری انتخابات نظارت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما اطلاع رسانی این تخلفات و ثبت آن‌ها در سامانه گزارش تخلفات است، افزود: در مجموع در این دوره از انتخابات شاهد تخلف گسترده و یا قابل توجهی در استان نبودیم و هیچ کاندیدایی نیز به دلیل تخلف انتخاباتی رد صلاحیت نشده است.

رییس هیات بازرسی انتخابات کردستان عنوان کرد: هیات بازرسی انتخابات استان در این راستا با استفاده از یک هزار و ۵۹۶ سربازرس و بازرس ویژه بر یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای استان در روز انتخابات نظارت کردند.

وی تصریح کرد: عوامل هیات بازرسی استان تا پایان شمارش آرا بر اجرای صحیح انتخابات نظارت می‌کنند تا قوانین و مقررات لازم به نحو احسن اجرایی شود.

ملکی یادآور شد: امروز همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در استان فراهم بود و مردم نیز حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای داشتند که از مردم فهیم استان قدردانی می‌کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار