عضو خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت که یکی از شاهکار‌های این دولت خدمتگزار، برگزاری مطلوب و قابل تقدیر انتخابات حتی در خارج از کشور است.
کد خبر: ۹۷۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 18 June 2021
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت که یکی از شاهکار‌های این دولت خدمتگزار، برگزاری مطلوب و قابل تقدیر انتخابات حتی در خارج از کشور است.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام و المسلمین «غیاث الدین طه محمدی» روز جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان همدان، اظهار داشت: دولت بدون هیچگونه مشکلی و با تامین امنیت و سلامت رای دهندگان و مجریان انتخابات، این دوره از انتخابات را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه ۲۹ هزار نفر در همدان کار اجرای انتخابات را برعهده دارند، افزود: جمع آوری، هدایت و حسابرسی این تعداد نیرو بسیار سخت و دشوار است که تاکنون به خوبی با همکاری این افراد انتخابات برگزار شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: معتقدم همانگونه که جوانان این مرز و بوم در شرایط سخت خرمشهر را از سلطه صدام خبیث آزاد کردند، دولتمردان نیز در این آزمون بزرگ موفق عمل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین طه محمدی افزود: دنیا و شرک دنبال به ابتذال کشاندن انتخابات و منفعل کرئن دولت، ملت بود که تمامی توطئه هایشان دراین زمینه نقش برآب شد.

وی ادامه داد: به برکت رهبری پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب و مدیریت دولت توانمند و خدمتگزار در سراسر کشور، از جمله استان همدان، شاهد برگزاری انتخابات سالم و باشکوه بودیم که باید از همه دست اندرکاران این رویداد بزرگ و مهم در کشور تقدیر و تشکر کنیم.

وی گفت: رسانه‌ها نیز امروز رسالت سنگین خود در انعکاس دقیق و مستمر اخبار انتخابات را به خوبی انجام دادند که تلاش اصحاب رسانه به ویژه در استان همدان قابل تقدیر است.

یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان همدان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی ایجاد شده است 

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی نیز در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» نیز برگزار می‌شود. در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستایی و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

«عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار