مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت حفظ پایداری و کیفیت سرویس‌های مخابراتی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سطح استان گفت: خطوط و شبکه‌های مخابراتی به صورت آنلاین رصد و کنترل می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 18 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با همین هدف مدیران ستادی، روسای شهرستان‌های تابعه و کارشناسان مرتبط مخابرات منطقه کردستان از لحاظات آغازین انتخابات ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهر و روستا به صورت آماده باش در محل کارخود حضور دارند.

وی افزود: هم اکنون پرسنل حوزه‌های سیستم‌های مخابراتی، دیتا، انتقال و فیبر، تغذیه نیرو، تجاری، فن آوری اطلاعات و ارتباطات سیار در حال رصد و مانیتورینگ وضعیت شبکه‌های مخابراتی در سطح استان هستند.

وی از استقرار تیم‌های فنی و عملیاتی در شهرستان‌های استان خبر داد و خاطر نشان ساخت: در صورت بروز مشکل احتمالی در خطوط ارتباطی همکاران منطقه نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

حکمت به حضور مدیران ستادی مخابرات منطقه در سالن جلسات و برقراری ارتباط آنلاین از طریق ویدیو کنفرانس با شهرستان‌های تابعه اشاره کرد وخاطر نشان ساخت: روسای شهرستان‌ها به صورت ساعتی نسبت به اعلام وضعیت ارتباطی و پوشش شبکه‌های مخابراتی به لحاظ کمی و کیفی اقدام می‌کنند.

وی در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری وشورا‌های اسلامی شهر وروستا بر لزوم برقراری ارتباطات باکیفیت در استان تاکید کرد و گفت: تمام شبکه‌ها و خطوط ارتباطی مخابرات به صورت آنلاین مانیتورینگ، رصد و کنترل می‌شوند.

حکمت به هماهنگی‌های مخابرات منطقه با ستاد انتخابات استان اشاره کرد و افزود: بدین منظور سناریوی آماده باش اکیپ‌های عملیاتی مخابرات منطقه و شهرستان‌های استان تدوین و به حوزه‌های مرتبط ابلاغ شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: این مجموعه تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباطی مطمئن و پایداری شبکه تا پایان برگزاری انتخابات؛ همچون دیگر مناسبت‌های ملی، سیاسی و مذهبی به کار خواهد بست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار