نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آرای آگاهانه در حماسه انتخاباتی ۲۸ خردادماه جاری سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است و دشمنان را که از ماه‌ها قبل همه تلاش خود را برای دلسردی مردم به کار گرفته‌اند، ناامید می‌کند.
کد خبر: ۹۷۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 18 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با حضور در پای صندوق اخذ رای شعبه سیار ۲۶۴ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اراک، در جمع خبرنگاران افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات عامل اقتدار انقلاب اسلامی و استحکام پایه‌های نظام در مقابل استکبار جهانی است.
وی ادامه داد: انتخابات فرصتی برای سهیم شدن مردم در تصمیم‌سازی کلان کشور است که هموراه در پیشبرد امور جامعه و تعیین خادمان نظام اسلامی نقش محوری داشته و مردم با حضور آگاهانه در آن به بهترین شکل در تعیین سرنوشت کشور  مشارکت می‌کنند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را تکلیف و حق شرعی مردم عنوان کرده  و اکنون نیز آحاد جامعه با لبیک به ندای رهبری حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دارند و با مشارکت هدفمند خود در انتخابات سیلی محکمی به صورت استکبار و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی می‌زنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی آمادگی برای پیشرفت، پاسداری از خون شهدا و خط امامت و ولایت و نشان دادن وحدت ملی و انسجام اسلامی و نمایش جبهه مقاومت و مقابله با آمریکا، صهیونیست و توطئه های داعش را از جمله پیام مردم ایران در انتخابات عنوان کرد.
وی بیان کرد: مردم مومن و دشمن‌شناس ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به جهانیان نشان می‌دهند از راهی که امام راحل در سال ۴۲ برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند و با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همت بلند مردم و تلاش مضاعف و هماهنگی سه قوه با یکدیگر و به کار گیری نیروهای توانمند، کاردان، باتقوا و پاکدست از سوی دولت آینده حل می‌شوند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: همانطور که در مقابله با ویروس کرونا موفقیت‌های زیادی حاصل شده در در مقابله با مشکلات اقتصادی هم پیروز می‌شویم و تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی و پیاده‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
وی گفت: مردم با حضور معنادار خود در شعب رای گیری بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ انقلاب رقم می‌زنند، و امید می‌رود که بتوان با همت بلند بر نواقص و ضعف ها پیروز شد و به کوری چشم دشمن، ایران را کشوری پرقدرت و باشکوه با تکیه بر نیروهای جوان و فداکار با عزم و اراده ملی در سایه رهبری مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها ساخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار