مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به نیاز روز افزونِ مشتریان به بستر‌ها و سرویس‌های مبتنی بر دیتا گفت: در حال حاضر بیش از ١٢٦ هزار و ١٦٤ مشترک از خدمات ASDL مخابرات بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۹۷۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ 14 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با بیان اینکه تحقق برنامه‌های ADSL با هدف بهره مندی مشتریان و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها یکی از استراتژی‌های کاری در استان است به تشریح اقدامات و سرمایه گذاری‌های چشمگیری صورت گرفته برای توسعه و ارتقا زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم در این حوزه پرداخت.

وی اظهارداشت: هم اکنون تعداد ١٧١ هزار و ٥٠٠ پورت ADSL منصوبه در استان وجود دارد که پنج هزار و ١٦٨ پورت آن از ابتدای سال جاری تا کنون دایر شده است.

وی ضمن اعلام پورت‌های منصوبه در سال جاری به درصد تحقق برنامه‌های ADSL در این مدت اشاره کرد و افزود: با اجرای برنامه‌های تدوین شده ٩٩ درصد آن‌ها محقق شده اند که تا پایان خرداد ماه نیز شاهد تحقق ١٠٠ درصدی آن هستیم.

حکمت به نیاز روزافزون مشتریان به سرویس‌های دیتا از جمله ASDL در شرایط فعلی و انجام کار‌های مبتنی بر این سرویس با وجود محدودیت‌های کرونایی در جامعه اشاره کرد و گفت: متوسط حجم مصرفی در هفته؛ در ابتدای سال جاری تا کنون از ١٤١/٥ترابایت به ١٦١/٤ ترابایت تغییر یافته است.

وی یادآور شد: بهره مندی بیش از ١٢٦ هزار و ١٦٤ مشترک ADSL در استان بیانگر رضایتمندی مردم از سطح کیفی و کمی خدمات این سرویس است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تعداد روستا‌های تحت پوشش سرویس ADSL در استان را ٥٤٥ مورد اعلام کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار