با حضور رئیس کل دادگستری استان و در شورای قضایی:
رئیس کل دادگستری استان کردستان صبح امروز و در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان اظهار داشت: هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی برای ارائه عملکرد، خدمات و دستاورد‌های دستگاه قضایی کردستان به مردم است.
کد خبر: ۹۷۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 14 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، صبح امروز و با حضور رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان، معاونین ایشان در حوزه‌های مختلف، روسا و مدیران ادارات تابعه قوه قضاییه در استان، شورای قضایی استان کردستان به منظور هماهنگی و تشریح ویژه برنامه‌های هفته قوه قضاییه در دستگاه قضایی استان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم هفتم تیر سال ۱۳۶۰ و به ویژه معمار دستگاه قضایی آیت الله بهشتی، اظهار داشت: هفته قوه قضاییه فرصتی مغتنم برای دستگاه قضایی استان و سازمان‌های تابعه است تا در این هفته عملکرد، خدمات و دستاورد‌های مجموعه دستگاه قضایی استان به مردم شریف استان انعکاس یافته و همچنین می‌توان در این مقطع نقاط ضعف و قوت دستگاه قضایی را ارزیابی نمود.
وی برنامه‌های هفته قوه قضاییه را در استان کردستان را تشریح کرد و تاکید کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی استان، آیین عطرافشانی و غبارروبی از مزار شهدا، مصاحبه رئیس کل دادگستری استان کردستان با مردم از طریق صدا و سیما، برگزاری ملاقات‌های مردمی به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم و بازدید قضات از زندان‌های استان در این هفته برگزار می‌گردد.
رئیس شورای قضایی استان در ادامه برگزاری کنفرانس خبری رئیس کل دادگستری استان با خبرنگاران و اصحاب رسانه، دیدار مدیران شورای قضایی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه، سخنرانی رئیس کل دادگستری استان در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان سنندج، معرفی و تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادگستری و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان و انجام تبلیغات محیطی در سطح استان را به عنوان مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده به منظور گرامیداشت هفته قوه قضائیه در استان کردستان عنوان کرد.
حجت الاسلام حسینی همچنین بازدید مسئولین قضایی استان از کارخانجات و واحد‌های تولیدی استان، افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان قروه و افتتاح چند باجه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان‌های استان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
شایان ذکر است که در این جلسه حجت الاسلام امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان و دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کردستان دستورالعمل اجرایی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه را تشریح نموده و رئیس و اعضای شورای قضایی استان پیرامون چگونگی اجرای مفاد این دستورالعمل بحث و تصمیم گیری نمودند.
در این جلسه مدیران ادارات تابعه قوه قضاییه در استان کردستان شامل اداره زندان‌ها، اداره تعزیرات حکومتی، پزشکی قانونی، اداره ثبت اسناد و املاک، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و اداره کل بازرسی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار