رئیس کل دادگستری در بازدید از زندان قروه عنوان کرد: تسلط کارکنان اجرای احکام زندان در انجام امور قضایی مددجویان قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۷۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ 12 June 2021
رئیس کل دادگستری در بازدید از زندان قروه عنوان کرد: تسلط کارکنان اجرای احکام زندان در انجام امور قضایی مددجویان قابل تقدیر است.


به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی زندان‌های کردستان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان و رئیس دادگستری شهرستان قروه پیش از ظهر امروز بصورت سرزده از زندان این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان ضمن بازدید از زندان، با حضور در سالن آمفی تئاتر زندان قروه بصورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و گفتگو کرد و به مشکلات قضایی آن‌ها رسیدگی نمود و دستورات لازم را در رسیدگی به پرونده‌های مورد بررسی صادر کرد.
وی همچنین ضمن ابراز رضایت از عملکرد خوب رسیدگی قضایی با بهره گیری از دادرسی الکترونیکی و تعامل شایسته زندان و دادسرا در این خصوص با بستر فراهم شده در زندان و دادسرا و رفع اطاله دادرسی و البته کاهش هزینه‌های اعزام و بدرقه و خطرات ناشی از آن در این مجموعه عنوان کرد: تسلط واحد اجرای احکام زندان قروه در انجام امور قضایی مددجویان قابل تقدیر است.
احمدیان رئیس زندان قروه نیز در این رابطه ضمن ابراز خرسندی از سرکشی و بازدید سرزده رئیس کل دادگستری با همراهی رئیس دادگستری شهرستان قروه از زندان این شهرستان که حاکی از توجه ویژه و سازنده مقامات قضایی استان به زندان در راستای کاهش جمعیت کیفری و حقوق شهروندی زندانیان است عنوان کرد؛ تعامل ارزشمند اداره کل زندان‌های استان با دادگستری و البته عنایت ویژه رئیس کل دادگستری به زندان‌ها موجب شده تا مجموعه قضایی و قضات استان نسبت به امورات زندان و زندانیان عنایت ویژه‌ای داشته باشند و با اعطای ارفاقات قانونی شاهد کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده و بازگشت سالم و امید بخش زندانیان به اجتماع باشیم وی ادامه داد حضور سرزده و بازدید رئیس کل دادگستری و رئیس دادگستری قروه از زندان نشان از توجه ویژه و مهر تائیدی بر این مهم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار