سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به صورت مشترک از گمرک مرزی باشماق مریوان بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۶۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 03 June 2021

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان، بهادر اسدی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان طی بازدید از گمرک مرزی باشماق با اشاره به وضعیت نامناسب زیرساخت‌ها در گمرک، بر اهمیت تغییر روش‌های مدیریتی و تشدید نظارت‌ها بر عملکرد نیرو‌ها تاکید کردد.
اسدی با اشاره به اینکه حجم بالایی از مبادلات مرزی کشور از گمرک مرزی باشماق صورت می‌گیرد، اظهار کرد: نامناسب بودن وضعیت ساختمان‌ها و محیط فیزیکی گمرک در کنار نبود مدیریت واحد، بستر ساز بروز انواع تخلفات و جرائم در گمرک شده است و این موضوع در قالب قاچاق انواع کالا‌ها ضربه‌ای به اقتصاد کشور و استان وارد می‌کند.
وی افزود: مدیران استان به ویژه مدیر کل گمرک استان باید به این موضوع واقف باشند که اکتفا به وضعیت موجود برازنده نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف استان نیست و زمینه ساز فساد و جرم خواهد بود.
اسدی در پایان گفت: تخصیص بودجه لازم جهت اجرای طرح ساماندهی و توسعه گمرک مرزی باشماق یکی از مسئولیت‌های مهم مدیران استانی است که باید درصدد تحقق آن باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار