رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) چوار گفت: ۷۱۰ خانوار مددجو در قالب مددجوی عادی و تبصره ۱۴ تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند.
کد خبر: ۹۶۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 02 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ خیرالله ملکی افود:سال گذشته در حوزه اشتغال ۱۰۹ طرح برای خانواده های تحت حمایت، فرزندان آنها و سایر نیازمندان با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال از محل بند ب تبصره ۱۶ منابع بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ایجاد و منبع درآمد مناسب و پایداری برای مجریان طرح ها شده است.

وی ادامه داد:خدمات کمیته امداد چوار در سرفصل های مختلفی از جمله اشتغال و خودکفایی، حمایت و سلامت خانواده، پرداخت کمک هزینه جهیزیه نوعروسان، پرداخت های نقدی موردی، تامین و توزیع لوازم ضروری خانواده های تحت حمایت و سایر نیازمندان همچنین مسکن و ساختمان، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزش، مشارکت های مردمی و اداری و مالی، به جامعه هدف است.

ملکی افزود: کاریابی برای ۱۰ نفر از فرزندان خانواده های تحت حمایت از طریق شرکت ها، موسسات و سایر ظرفیت های اقتصادی، آموزش ۸۵ نفر از مددجویان تحت حمایت در زمینه مهارت آموزی و پایدارسازی طرح های اشتغال و کسب و کار در سال ۹۹ نیز از دیگر اقدامات حوزه اشتغال و خودکفایی بوده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات در سرفصل های دیگری از جمله مشاوره، آموزش خانواده، طرح فلاح در قالب آموزش تفسیر قرآن، حفظ قرآن، آموزش احکام دین و آموزش نوجوانان ارائه شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار