۳۵۴ تبلت به دانش آموزان ایلامی در مراسمی به نیابت ۳۵۴ شهید دانش آموز در این استان اهدا شد.
کد خبر: ۹۶۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 02 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  مدیرکل کمیته امداد استان ایلام  در این آیین اظهار داشت: این تبلت ها با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ( ره )، بانک ملی، بانک سپه و همراهی آموزش و پرورش استان خریداری و اهدا شد.

قنبر موسی نژاد افزود: برای خرید این تبلت ها بانک ملی ۲۵۰ میلیون تومان، بانک سپه ۲۵۰ میلیون و کمیته امداد استان ۵۰۰ میلیون هزینه کردند.

وی تاکید کرد: برای خرید هر تبلت سه میلیون تومان هزینه شده است که امیدواریم این دانش آموزان پس از دریافت تبلت با آرامش خاطر و بدون هیچ مشکلی به تحصیلات خود ادامه دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بر لزوم اهتمام کلیه دستگاه های اجرایی استان برای توجه ویژه به مسوولیت اجتماعی و توجه ویژه به اقشار محروم جامعه تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان در طول چند سال اخیر با توجه تمامی محدودیت های مالی بیشترین همکاری را با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان استان داشته است.

موسی نژاد در ادامه به پیش رو بودن کنگره سه هزار شهید در استان اشاره کرد و افزود: این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان محسوب می شود و مقرر شده کمیته امداد به نیابت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۳ خدمت ارایه کند.

وی با قدردانی از رسانه های استان نیز یادآور شد: رسانه ها با تولید محتوا نقش مهمی در کمک رسانی و حمایت از قشرهای کم برخوردار جامعه ایفا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در آیین گفت: ۱۴ هزار تبلت نیاز بود که کلیه دانش آموزان نیازمند این استان برای آموزش الکترونیک مشکلی نداشته باشند که تاکنون ۲ هزار از این تبلت ها اهدا شده است.

امیر مهردادی افزود: طی تفاهمنامه منعقد شده با وزارت آموزش و پرورش مقرر شده استه این تبلت ها در سریع ترین زمان ممکن خریداری و اهدا شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار