مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: به دنبال سرعت بخشی به اجرای پروژه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج با هدف بهره مندی مردم این شهرستان از آب با کیفیتتر هستیم و این موضوع به جد دنبال می‌گردد.
کد خبر: ۹۶۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰ 15 May 2021
 به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان مهندس علیرضا تخت شاهی با بیان این مطلب گفت: نتیجه پیگیری‌های انجام گرفته تاکنون تأمین ۵۰ درصد لوله‌های مورد نیاز اجرای این پروژه می‌باشد و طی رایزنی‌هایی که با شرکت مهندسی آبفا کشور داشته ایم درخواست و پیگیری برای تسریع در اجرای پروژه داشته ایم و امیدواریم با حسن نظر مسئولان این امر محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که مطالبه و نیاز مردم سنندج جایگزینی آب سد آزاد به جای سد قشلاق برای تأمین نیاز آب شرب می‌باشد شرکت آبفا کردستان هم این درخواست بحق را دنبال کرده و می‌کند و برای تحقق هرچه سریعتر این پروژه مصمم هستیم.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در خصوص پروژه اجرای فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب سنندج با توجه به گزارشات آب نیرو در این جلسه مبنی بر پیشرفت ۶۴ درصدی پروژه مقرر شد در صورت تأمین منابع مالی پروژه تا پایان سالجاری فاز دوم این پروژه وارد مدار بهره برداری شود.

مهندس تخت شاهی از بهره برداری بخش مربوط به تونل انتقال آب از سامانه سد آزاد به سد قوچم در خردادماه جاری خبر داد و گفت: در خصوص انتقال آب سد قوچم به شهرستان‌های قروه و دهگلان، برنامه ریزی لازم جهت اجرای پروژه مذکور با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در دستور کار شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران قرار گرفته است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار