مدیر امور آبفا سنندج خبر داد:
مدیر امور آب و فاضلاب سنندج گفت: در سال گذشته ۷۷۸۴ حادثه در بخش آب و ۵۹۳۷ حادثه در بخش فاضلاب توسط همکاران این امور رفع شده است
کد خبر: ۹۶۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 11 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، مازیار سهراب نژاد با بیان این مطلب گفت: از مجموع اتفاقات برطرف شده در بخش آب بیشترین حادثه در شهریور ماه بوده است که در این یکماهه ۱۵۰۰ حادثه رفع شده است.
وی افزود: کمترین اتفاق پیش آمده در این بخش طی سال گذشته مربوط به اسفندماه با ۲۴۶ مورد بوده است.
مدیر امور آبفا شهرستان سنندج تصریح کرد: در بخش فاضلاب نیز بیشترین اتفاق مربوط به آبان ماه با ۷۰۷ مورد بوده است؛ ضمن آنکه کمترین حادثه رخ داده بخش فاضلاب در سال گذشته مربوط به فروردین ماه بود که ۳۵۵ حادثه برطرف گردید.
مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: با توجه به ۷ هزار و ۷۸۴ حادثه رفع شده بخش آب و ۵ هزار و ۹۳۷ حادثه بخش فاضلاب، در مجموع سال گذشته ۱۳ هزار و ۷۲۱ حادثه در این دو بخش توسط پرسنل واحد اتفاقات آبفا سنندج رفع اتفاق شده است.
سهراب نژاد در پایان با اشاره به ضرورت جلوگیری از هدررفت آب از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حادثه در بخش آب و فاضلاب موارد را در اسرع وقت به شماره تلفن ۱۲۲ آبفا کردستان اعلام نمایند تا در کوتاهترین زمان نسبت به رفع آن اقدام شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: کردستان ، سنندج ، آبفا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار