فرماندار ویژه سقز گفت: فرودگاه سقز از طرح‌های اولویت‌دار کردستان برای بهره‌برداری تا پایان دولت است که باید تمام دستگاه‌های خدماتی در واگذاری خدمات به آن و پیمانکاران چندگانه در ادامه عملیات، تسریع کنند.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 06 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، کامیل کریمیان شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیرکل فرودگاه‌های استان کردستان اظهار داشت: اداره کل فرودگاه‌ها موانع طرح از جمله تعیین سطوح پروازی را برای فرودگاه این شهرستان مشخص و رفع کند تا ادامه عملیات سرعت بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه، فرودگاه سقز پروژه‌ای ملی و از طرح‌های پیشران توسعه چند استانی است افزود: بهره برداری از این پروژه ملی تا پایان دولت ضروری است تا شرمنده مردم نشویم.

فرماندار ویژه سقز پیشرفت پروژه را بر اساس زمانبندی، مناسب توصیف نکرد و یادآور شد: عملیات نصب دیوار‌های پیرامونی، ساخت پایانه و ساختمان‌های جانبی پیشرفت مناسب دارد و تطویل باند، نیاز به سرعت بیشتر است.

کریمیان با تقدیر از پیگیری‌های استاندار کردستان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اضافه کرد: جابجایی دکل‌های فشار قوی برق به عنوان یکی از موانع پروازی با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی و ۹ کیلومتر جابجایی واریانت عملیات و جاده جایگزین، در حال انجام است.

امیر عباس نظری زاده، مدیر عامل فرودگاه‌های استان کردستان هم با اشاره به طولانی شدن روند ساخت فرودگاه سقز، از مسوولان دستگاه‌های خدمات رسان خواست تا برای واگذاری برق، آب، گاز و مخابرات، اقدام لازم را انجام دهند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: کردستان ، سقز ، فرودگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار