مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون، ۶۸۰ کیلومتر خطوط و لوله‌گذاری گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی استان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 05 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، مهندس احمد فعله گری اظهار داشت: از آغاز سال ۱۳۹۹ تا پایان فروردین امسال، ۲۵ هزار و ۲۷ مشترک جدید گاز در استان جذب شد.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی انجام شده، امسال هم ۲۵ هزار مشترک جدید گاز در کردستان جذب می‌شود، افزود: تا پایان سال جاری گازرسانی به نقاط روستایی (روستا‌های بالای ۲۰ خانوار) پایان خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: با گازرسانی به ۱۰۵ روستا در سال گذشته تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی به یک هزار و ۴۰۲ مورد افزایش یافته است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۶۰ روستا قابلیت گازرسانی دارد، تاکید کرد: در نقاط نزدیک به شبکه، عملیات گازرسانی به روستا‌ها یا کوخ (سکونتگاه‌های کمتر از ۱۰ خانوار) هم انجام شده است.

وی مبلغ هزینه شده برای گازرسانی به روستا‌ها و واحد‌های صنعتی استان را در سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مجموع اعتبارات عمرانی این شرکت در سال گذشته ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال بود که ۹۰ درصد آن هزینه شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار