فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: ستوان‌سوم "حسین نامور" مرزبان هنگ مرزی مریوان حین درگیری مرزبانان هنگ مرزی با اشرار مسلح در منطقه "دره‌نخی" مریوان به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 04 May 2021
به گزارش تابناک کردستان، سردار علیرضا مرزبانی اظهار داشت: در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حین پایش و مراقبت از نوار مرز، در منطقه مرزی "دره نخی" این شهرستان با اشرار مسلح درگیر شدند که سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: با مقاومت کم نظیر و ایثار نیرو‌های جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست‌ها از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری به عمل آمد و متجاوزان که عرصه را برخود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.

سردار مرزبانی اضافه کرد: در این درگیری ستوان‌سوم "حسین نامور" با رشادت و مقتدارنه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و مجروح شد که با انتقال وی به بیمارستان، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور موثر واقع نشد و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، یادآور شد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرز‌ها دفاع می‌کنند و قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار