معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در قالب طرح "مفتاح‌الجنه" ۲۶ میلیارد ریال به مددجویان زیرپوشش این نهاد کمک شده است.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 04 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، هیوا رحیمی اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هشت‌هزار و ۷۳۹ بازدید توسط مسوولان و خیران از منزل مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام شده و در این بازدید‌ها ۲۶ میلیارد ریال به این خانواده‌ها کمک شده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در قالب وجه نقد و یا سبد غذایی و بسته‌معیشتی بوده است، گفت: طرح مفتاح‌الجنه فرصت مناسبی برای آشنایی با مشکلات و نیازمندی‌های مددجویان بوده و در رفع مشکلات آنان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان یادآور شد: بازدید و دیدار با خانواده‌های نیازمند و بررسی مشکلات آن‌ها با حضور مسوولان و افراد خیر از جمله برنامه‌های این نهاد است که علاوه بر ماه مبارک رمضان در طول سال نیز انجام می‌شود.

وی جمع آوری زکات فطریه و همچنین طرح اکرام ایتام و محسنین را از دیگر برنامه‌های ویژه ماه رمضان اعلام کرد و اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین نیز با هدف کمک به کودکان نیازمند در این ماه اجرا می‌شود و خیران برای مشارکت در این طرح می‌توانند سرپرستی معنوی یک و یا چند کودک را بر عهده بگیرند و کمک‌های خود را به صورت ماهیانه به حساب آنان واریز کنند.

رحیمی یادآور شد: تمام خیرانی که تمایل به مشارکت در کمک به نیازمندان در این ماه را دارند می‌توانند با مراجعه حضوری و یا شماره گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ کمک‌های خود را اهدا کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار