معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۶۰ درصد مردم استان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند که این میزان در برخی شهرستان‌ها بیشتر بوده و تا ۱۰۰ درصد هم مشاهده شده است.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 17 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، دکتر ابراهیم قادری اظهار داشت: با شروع محدودیت‌های ویژه کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هم افزایش یافت و در شهر‌های کوچکی مانند سروآباد این میزان به ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تاثیر معنادار محدودیت‌های کرونا ۲ هفته زمان لازم دارد، افزود: به احتمال زیاد، هفته جاری هم شاهد تداوم محدودیت‌های کرونا خواهیم بود و بر اساس دستورالعمل محدودیت‌های هوشمند، به محض تغییر رنگ در هر شهرستان، محدودیت‌ها تغییر وضعیت داده و هر چه تیره‌تر شود تشدید می‌شود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به مناسب نبودن وضعیت بستری‌ها در استان، افزود: در حال حاضر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان بد نیست و اگر رفتار اجتماعی مناسبی در این زمینه را شاهد باشیم می‌شود گفت در هفته‌های آینده تعداد بستری‌ها کاهش یابد.

قادری تاکید کرد: این مساله در گرو رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و باید مراقب باشیم تا گردش ویروس در بین خانواده‌ها بیشتر نشود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار