مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته از سوی این بانک در استان به تعاونی‌ها و دیگر متقاضیان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 17 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان عمرانی اظهار داشت: این بانک در راستای تحقق شعار سال جاری سعی دارد همانند سال‌های گذشته علاوه بر پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها و اعضاء آن‌ها از محل منابع داخلی و تفاهم نامه‌های موجود با صندوق توسعه ملی به بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید اقدام کند.

وی اعلام کرد: این بانک در سال ۱۳۹۹ در قالب پنج هزار و ۱۴۴ فقره پرونده یک هزار و ۵۷۳ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال تسهیلات به تعاونی‌ها و اعضای آن و سایر مشتریان بانک پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده ۴۳۶ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال آن در بخش کشاورزی، ۴۹۶ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال در بخش صنعت و معدن و ۹۴ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال هم در بخش خدمات و بازرگانی پرداخت شده است.

عمرانی نسبت مصارف به منابع شعب بانک توسعه تعاون در استان را ۱۴۰ درصد خواند و گفت: همه شعبه‌های موجود این بانک در استان برای تحقق شعار سال از آمادگی لازم به منظور حمایت و پشتیبانی از تولید و مانع زدایی‌ها برخوردار هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار