برهان صلواتی گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر در کردستان با محوریت تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها تدوین می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 14 April 2021
به گزارش تابناک کردستان، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در اولین نشست سالجاری اعضای شورای هماهنگی ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان، از تدوین برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر امسال با محوریت تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها خبر داد.

در همین راستا حبیب اله عمرانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون اعلام کرد:بانک جهت تحقق شعار سال سعی دارد همانند سال‌های گذشته علاوه بر پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها و اعضاء آن‌ها از محل منابع داخلی و تفاهم نامه‌های موجود با صندوق توسعه ملی به بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید اقدام نماید.
عمرانی همچنین افزود: این بانک در سال ۱۳۹۹ در قالب ۵۱۴۴ فقره پرونده جمعا مبلغ ۱،۵۷۳،۸۸۸ میلیون ریال به تعاونی‌ها و اعضا آن‌ها و سایر مشتریان بانک تسهیلات پرداخت نمود؛ که مبلغ ۴۳۶٫۲۷۳ میلیون ریال در بخش کشاورزی ۴۹۶٫۵۱۵ میلیون ریال در بخش صنعت و معدن و‌۹۴٫۷۰۶ میلیون ریال در بخش خدمات و بازرگانی می‌باشد. وی همچنین نسبت مصارف به منابع شعب بانک را ۱۴۰ درصد عنوان نمود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان در ادامه گفت: این بانک آمادگی دارد جهت برگزاری هر چه باشکوهتر روز کارگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نماید.

در پایان مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به پاس همکاری بانک توسعه تعاون در راستای تحقق برنامه‌های دولت و تدبیر و امید و کمک به اشتغال استان لوحی به مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اهدا نمودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار