مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: دو سایت جدید تلفن همراه در شهرستان‌های سقز و بانه با هدف دسترسی سریع مشتریان مخابراتی به محتوا و اطلاعات در فضای محازی نصب و راه اتدازی شده است.
کد خبر: ۹۵۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 09 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت، با بیان اینکه این سایت‌ها در روستای آیچی شهرستان سقز و محدوده هتل آریان شهرستان بانه نصب و به بهره برداری رسیده اند افزود: برای این دو سایت اعتباری بالع بر٤٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطر نشان ساخت: سایت مذکوردر روستای آیچی سقز به تکنولوژی‌های ۲G و ۳G و نیو سایت احداث شده در شهرستان بانه به تکنولوژی‌های ۲G,۳G و ۴G مجهز هستند.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که مشتریانی که در این نقاط ساکن هستند از سرعت و کیفیت مطلوب دیتای همراه بهره‌مند شده اند اظهارداشت: با این اقدام شرایطامکان مناسب جهت آموزش از طریق فضای مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان و ارسال پیام از طریق صوت و تصویربا کیفیت بالاتر برای مشتریان فراهم شده است.

حکمت یادآور شد: در حال حاضر ٢٩٥ هزار و ٥٦٠ مشترک همراه اول و١٤٨ سایت BTS در شهرستان سقز و ٩٩هزار و ٧٥٥ مشترک همراه اول و تعداد ٦٧ سایت BTS در شهرستان بانه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالباتِ ارتباطی و مخابراتیِ به حق مشتریان، یکی از اولویت‌های کاری مخابرات منطقه در راستای تحقق مشتری مداری و حفظ جایگاه برند این مجموعه است افزود: توسعه و ارتقا سایت‌های تلفن همراه با همین هدف از جمله برنامه‌های سال جاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار