معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: سال گذشته پنج‌هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد با دریافت تسهیلات اشتغال صاحب شغل شدند.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 04 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، فرشید جهان‌بین اظهار داشت: برای ایجاد این تعداد مشاغل و طرح‌های اشتغالزایی یک هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال به مددجویان متقاضی شغل در استان پرداخت شده است.

وی افزود: از مجموع طرح‌های اشتغال ایجاد شده ۲۴ درصد مربوط به زنان و زنان سرپرست خانوار و ۷۶ درصد برای مردان بوده است، ضمن اینکه تمام این طرح‌ها از وضعیت پایدار و درآمد مناسبی برخوردارند و در حال فعالیت هستند.

معاون اشتغال وخودکفایی کمیته‌امداد امام خمینی (ره) کردستان یادآور شد: علاوه بر این، ۲۶۳ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد و یا فرزندان آنان با معرفی‌نامه کمیته‌امداد در کارگاه‌ها و موسسات بکارگیری شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین چهار هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان و فرزندان خانواده‎های زیرپوشش، در دوره‌های مهارت آموزی بازار محور شرکت داده شده‎ و همه آن‌ها به سمت ایجاد اشتغال سوق داده شده‎اند.

جهان‌بین با اشاره به اینکه در راستای پایدارسازی طرح‌های اشتغال بعد از ایجاد شغل به مدت پنج‌سال از این طرح‌های بازدید می‌شود، گفت: سال گذشته ۳۳ هزار بازدید از ۱۲ هزار و ۶۰۰ طرح اشتغال انجام شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار