مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مشترکان استان پارسال سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۷۹۶ مترمکعب گاز مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه آن در سال ۱۳۹۸، حدود هفت درصد بیشتر است.
کد خبر: ۹۵۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 01 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، احمد فعله گری اظهار داشت: مشترکان گاز استان در سال ۱۳۹۸ بیش از سه میلیارد و ۱۳ میلیون و ۶۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند که ۱۹۷ میلیون و ۱۹ هزار و ۷۹۶ مترمکعب کمتر از سال گذشته بود.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: مشترکان استان در اسفند ماه پارسال نیز ۳۵۴ میلیون و ۹۳ هزار و ۹۹۲ مترمکعب گاز مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن، رشدی ۱۱ درصدی داشت.

فعله‌گری با بیان اینکه مشترکان گاز استان در اسفند ماه سال ۱۳۹۸، ۳۲۰ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۵۰۲ متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند، افزود: با وجود کمبود انرژی، سال گذشته در هیچ نقطه‌ای از استان قطعی یا افت فشار گاز روی نداد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نفوذ گاز در جمعیت روستایی استان ۹۴.۳۰ درصد است، اضافه کرد: هم اکنون یک هزار و ۳۹۳ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت کردستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل است.
منبع: ايرنا
برچسب ها: کردستان ، شرکت گاز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار