رییس اداره صنعت معدن و تجارت مریوان گفت: مشکلی در تامین مرغ در بازار این شهرستان وجود ندارد و روزانه ۲۵ تن گوشت در مریوان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 30 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، آزاد برتنی با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در فضای مجازی مبنی بر کمبود گوشت مرغ در بازار اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده و جلسه با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مرغ مشکل افزایش تقاضا برای گوشت مرغ در بازار برطرف شده و هم اکنون به طور متوسط روزانه ۲۵ تن گوشت مرغ در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

وی افزود: پیش از آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی مصرف گوشت مرغ در مریوان به طور متوسط بین ۱۹ تا ۲۰ تن در روز بود که باتوجه به افزایش تقاضا در سال جدید این مقدار به ۲۵ تن افزایش پیدا کرده و از این جهت مشکلی برای تامین این فرآورده خامی دامی وجود ندارد.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت مریوان با اشاره به سوء استفاده برخی از دلالان و افراد سودجو از وضعیت بازار تاکید کرد: نظارت بر بازار عرضه گوشت مرغ به صورت ویژه و با جدیت در حال انجام است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی یک بازرس مستقر در میدان سرباز، یک بازرس مستقر در بلوار شهدا (جلوی گذر) و ۲ بازرس دیگر نیز به صورت سیار در نقاط مختلف شهر از مغازه مرغ فروشان بازرسی خواهند کرد.

برتنی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده چهار واحد صنفی مرغ فروشی که گرانفروشی داشتند شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار