معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: براساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، دمای هوای استان پنج تا ۶ درجه افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 30 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، علی پناهی اظهار داشت: روند افزایش دمای هوا در مناطق مختلف استان از امروز شروع شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری دمای هوا در استان بین پنج تا ۶ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: روز گذشته دهگلان با حداقل دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر استان بود، اما امروز دمای این شهرستان به منفی ۷.۴ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا کرد و حداقل دمای هوا در سقز و مریوان به منفی چهار، کامیاران و بیجار به منفی ۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوا سنندج بین منفی یک درجه و ۱۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و در این مدت سلین هورامان با حداکثر دمای ۲۲ و سروآباد با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقاط استان بودند.

پناهی پیش‌بینی کرد از روز چهارشنبه موجی از هوای ناپایدار و ضعیف وارد استان می‌شود که در روز‌های پایانی هفته موجب بارش‌های پراکنده در سطح استان خواهد شد و این روند تا روز جمعه تداوم دارد.

وی افزود: در روز‌های پایانی هفته جاری وزش باد به همراه گرد و خاک پدیده غالب در استان خواهد بود و اوایل هفته آینده دمای هوا نیز تا حدودی کاهش پیدا می‌کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار