مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گفت: مادر باردار اهل روستای "به‌رده سپی" (سنگ سفید) این شهرستان قبل از رسیدن به بیمارستان در آمبولانس پایگاه فوریت های پزشکی زایمان کرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 28 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، دکتر منصور فرضیه اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به پایگاه فوریت‌های پزشکی شهر"چناره" مبنی بر درد شدید یک مادر باردار در روستای "به‌رده سپی" (سنگ سفید) بلافاصله آمبولانس فوریت‌ها به همراه ۲ نفر تکنسین به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع نیرو‌های فوریت پزشکی مادر باردار به آمبولانس منتقل تا جهت زایمان به بیمارستان انتقال داده شد که در طول مسیر درد زایمان این مادر باردار تشدید و نوزاد دختر وی متولد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان یادآور شد: بلافاصله تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی با اقدامات به موقع جان مادر و نوزاد را نجات داده و با انجام مراقبت‌های بعد از زایمان، مادر و نوزاد با حال عمومی مساعد به بیمارستان بوعلی شهرستان مریوان انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت مادر و نوزاد خوب گزارش شده و هر ۲ نفر در بیمارستان بستری هستند که بعد از انجام آزمایشات لازم از بیمارستان ترخص می‌شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار