مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد گفت: ساختمان بخش دیالیز بیمارستان شهید چمران این شهرستان به همت خیرین احداث می شود.
کد خبر: ۹۵۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 28 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، سینا ماجدی اظهار داشت: تفاهم نامه احداث ساختمان بخش دیالیز بیمارستان شهید چمران سروآباد توسط یکی از اهالی روستای "سرخه‌توت" بخش مرکزی این شهرستان به نام "رامین مرادی" در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع و با اعتبار هشت میلیارد ریال منعقد و عملیات ساخت آن به زودی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از نیاز‌ها و ضرورت‌های حوزه درمان در سروآباد بخش دیالیز بود و با همت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال گذشته سه دستگاه دیالیز به بیمارستان شهید چمران این شهرستان تحویل داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشور، احداث ساختمان جدید برای بخش دیالیز از محل اعتبارات دولتی امکان پذیر نبود لذا سه دستگاه دیالیز اختصاص داده شده به بیمارستان سروآباد در یکی از اتاق‌های بستری جانمایی شد.

وی با تقدیر و تشکر از خیّرین حوزه بهداشت و درمان گفت: در آخرین اقدامی که از یک خیّر به نام "سیدکمال حسینی" اهل روستای "بوریدر" صورت گرفت یک دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) و یک دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری پرتابل به ارزش سه میلیارد ریال به بیمارستان شهید چمران سروآباد اهداء شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار